Over de oprichting van GroenLinks Wijchen en verder...

In het najaar 2018 meldden zich een aantal nieuwe enthousiaste leden voor bestuurstaken en het opzetten en onderhouden van de communicatie via de digitale kanalen. Deze blogpost is daar een mooi voorbeeld van. Wij blijven jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen en de initiatieven om te groeien tot een volwaardige afdeling.

Wijchen heeft met ons kennis kunnen maken tijdens de campagnes voor de Provinciale Staten en nu ook de Europese Verkiezingen. In de Wegwijs heeft een mooi artikel over GroenLinks Wijchen gestaan met een prachtige actieve foto van Henk van Kooten. Neele Boelens heeft ons ondersteund bij het opmaken van onze website. Al deze initiatieven van leden en sympathisanten zijn nodig om een nieuwe afdeling van betekenis te kunnen zijn.

Inmiddels hebben wij gesprekken gehouden met de lokale politieke partijen en enkele bestuurders van onze gemeente. We bezoeken regelmatig raads- en commissievergaderingen. Binnenkort gaan wij met lokale maatschappelijke organisaties in gesprek. En wij willen natuurlijk heel graag weten wat er leeft onder de Wijchenaren overal waar mogelijk.